Система рейтингу UBER

Пасажири і водії обирають Убер через його зручність та комфорт, через якісний сервіс. Система взаємного оцінювання водіїв та пасажирів дозволяє підтримувати цей сервіс на найвищому рівні.

Сама компанія UBER дає поради водіям, я підтримувати свій рейтинг високим.

  1. Узгоджуте маршрут. Перед початком поїздки запитайте пасажира, якимм саме маршрутом він би хотів їхати. Якщо ви бачите, що по маршруту навігатора багато пробок, запропонуйте пасажиру свій варіант.
  2. Піклуйтеся про пасажира. Запитайте пасажира, чи не дме йому з вікна (якщо воно відкрите), якщо жарко – увімкніть кондиціонер і т. ін. Дійте по ситуації.
  3. Зв’язок із пасажиром. Передзвоніть пасажиру, якщо його довго немає, можливо він просто затримується.
  4. Намагайтеся не відміняти поїздки – це знижує ретинг. Якщо ви не можете/не хочете приймати поїздки, просто вийдіть в режим офлайн.
  5. Авто. Намагайтеся пітримувати ваше авто в чистоті, як зовні так і всередині. В ідеалі в машині не повинно бути зайвих запахів і завжди чисто. Для водіїв катерорії UberSelect компанія радить мати маленькі пляшки негазованої води, та цукерки для гарного настрою.
  6. Одяг. Намагайтеся одягатися чисто та акуратно і посміхатися- це завди приємно всім людям навколо вас.
  7. Намагайтеся завди бути ввічливим в будь-якій ситуації – це завди допомагає. Звертайтеся до пасажира по імені. Ім’я ви зможете побачити в додатку UBER DRIVER.